marți, 4 iunie 2013

Voluntariat: amical Romania-Trinidad Tobago

   
    Nici nu a trecut bine Finala Cupei Romaniei si iata ca s-a ivit o nou oportunitate pentru un voluntariat, tot la un meci de fotbal. De data aceasta e vorba de amicalul nationalei Romaniei cu nationala statului Trinidad-Tobago. Pentru diseara insa, nu mai avem coregrafie de pregatit, ci doar de dus un banner la centrul terenului. Dar nu conteaza, ideea ca voi fi din nou acolo, in mijlocul spectacolului, ma face tare fericita.
    M-am bucurat foarte tare cand am vazut lista celor selectati si mi-am gasit numele pe ea. Glumeam cu prietenii mei, care vor participa si ei, si spuneam ca am putea chiar sa ne mutam pe National Arena. Chiar ma bucur mult pentru aceasta oportunitate si sper sa fie un nou prilej de a face lucruri interesante si de a ne distra mult.
    P.S.: Meciul se va juca diseara, de la ora 20:45 si va fi televizat de Antena 1.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu