marți, 16 aprilie 2013

Tatal meu, eroul meu

    Astazi este o zi extrem de importanta pentru mine...este ziua tatalui meu. Cred ca pentru majoritatea dintre noi tatii reprezinta niste persoane foarte importante (nu discriminam mamele, lor le rezervam alte momente deosebite).
    Cineva mi-a spus nu demult ca destinul meu si al tatalui meu se impletesc cumva si ca sunt foarte strans legate. Primul lucru la care m-am gandit a fost ca probabil imi va fi dat sa trec prin aceleasi experiente ca si el, dar dupa ce am analizat mai profund aceste cuvinte mi-am dat seama ca se referea la altceva. Cumva, intr-un mod ciudat, intre mine si tata exista o legatura foarte deosebita. E...cam la fel ca intre sufletele pereche. Pur si simplu exista si poti sa simti ceea ce simte el, momentele dificile prin care trece sau fericirea de care are parte, in fine, toate astea se pot simti. Iar eu pot sa simt cand tatalui meu ii este bine sau rau, cand i se intampla ceva anume.
    Cand eram mica, credeam ca il iubesc mai mult decat pe mama pentru ca il vedeam destul de rar si imi era mereu dor de el. Dar apoi, mi-am dat seama ca ii iubesc pe amandoi la fel de mult (daca iubirea poate fi masurata in vreun fel anume) si ca nu fac diferente intre ei la capitolul asta.
    Ceea ce imi place mie cel mai mult la tata este faptul ca imi da starea aia de siguranta, de liniste, e stalpul familiei noastre. Si imi place ca are o anumita capacitate de a ma asculta si de a ma intelege, chiar daca uneori nu arata asta. Si ma pot baza pe el oricand si are o minte deschisa si stie o multime de lucruri (chestia asta m-a impresionat inca de cand eram mica). Si ma gandesc uneori ca asa mi-ar placea sa fie si sotul meu, cand va fi sa fie, intr-o buna zi.
    Si pentru ca am spus ca e o zi deosebita, vreau sa ii multumesc tatalui meu pentru ca e un luptator adevarat, pentru ca nu s-a dat batut si pentru toata puterea de care a dat dovada. Si ma bucur enorm de mult ca impreuna am trecut cu bine peste toate incercarile si imi doresc ca de acum sa avem parte de sanatate si liniste. Restul vor veni de la sine.
    LA MULTI ANI, TATICULE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu