duminică, 30 iunie 2013

In sfarsit vacanta!


Daaa, a venit si vacanta! In sfarsit! Desi nu stiu daca sa ma bucur de timpul liber (pe care in sfarsit il am!!!) sau sa fiu melancolica gandindu-ma la zilele de facultate (fie ele si de sesiune).
Ieri dimineata cand m-am trezit (in jur de ora 6) primul gand a fost: " Astazi ce am de invatat? Trebuie sa-mi organizez materia, cursurile, ceva, orice!!!". Abia dupa aceea mi-am dat seama ca s-a terminat sesiunea, s-au dus toate examenele si eu nu mai am de invatat. Cel putin momentan. Asa ca am putut apoi sa dorm linistita pana pe la ora 10 :). Oh, yeah!
N-am sa ma laud ca e bine in vacanta, pentru ca stiu persoane care inca nu au parte de ea. Oricum am multe lucruri planuite pentru vara aceasta si daca reusesc sa fac macar jumatate din ele, o sa imi ocup cam tot timpul.
Dar pana una-alta, bun venit, VACANTA! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu