miercuri, 31 decembrie 2014

Cu ce am rămas de fapt de la 2014


Pot să spun că 2014 a fost un an bun, dar nu neapărat grozav. A început timid, destul de prost chiar, a continuat bine, pentru ca spre sfârşit să primesc lovitura de graţie a anului. Lovitură pe care da, poate că o anticipam şi de aceea n-ar fi trebuit să mă mire. Am nu ştiu cum, "talentul" ăsta de a simţi ce urmează să se întâmple când e vorba de lucruri rele. O fi intuiţia. Dar da, m-a cam dărâmat lovitura aia. Şi probabil ştiţi deja că eu nu cred până nu văd, de obicei. Poate tocmai de aia a fost cu atât mai dureros.

Cert e însă că acum, pe sfârşit de an, totul e mai bine. Lucrurile par să se fi aşezat, după eforturi mari. Dar pot să spun că mi-am învăţat lecţiile pe anul ăsta si acum sunt pregătita să greşesc din nou :)) Pentru că se spune că succesul e abilitatea de a trece de la un eşec la altul fără a-ţi pierde entuziasmul. Aşa că, de ce nu?

Şi poate că am pierdut multe anul ăsta, oameni dragi, oameni care erau aproape de sufletul meu, dar s-au evaporat ca prin farmec. Iar astea sunt momentele în care realizezi cât de neputincios eşti de fapt, tu, ca simplu om. Şi vezi că nu ai ce să faci, decât să încerci să înţelegi şi să accepţi. Asta e o lecţie pe care încă mă străduiesc să o învăţ..

Dar pe lângă toate momentele mai puţin bune, am avut şi câteva realizări frumoase. Şi aş spune că din punct de vedere profesional a fost un an bun de tot. Iar personal, cred că am ajuns la un nivel în care mi-e bine cu mine, aşa cum sunt. Am descoperit atât de multe în ultimele câteva luni mai ales, iar asta mă bucură mult. Pentru că încerc mereu să fiu mai bună, mai bună decât ieri. A fost ca un fel de redescoperire, redefinire, restabilire a priorităţilor şi a ţelurilor în viaţă. Şi am înţeles că important e ceea ce pot să fac, să îndeplinesc lucrurile pentru care am fost menită. Şi-acum nu vreau decât să învăţ să-mi fac munca cât de bine, să o dezvolt şi să o extind. Să ajung să fiu complet independentă. Iar restul vor veni pe parcurs.

Iar pentru mine, personal, aş vrea mai multă răbdare, pentru că am pierdut-o în spaţiu anul ăsta :)) Plus înţelepciune. Şi sănătate, linişte şi lumină pentru mine, familia mea şi prietenii mei dragi. Pe restul, am încredere că le pot face şi singură.

"Study while others are sleeping,
 Work while others are loafing,
 Prepare while others are playing,
 And dream while others are wishing."

Motto-ul meu pentru 2015, acesta e!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu