vineri, 13 februarie 2015

Life is a bitch. But I can be a bitch too!


Cred ca fiecare dintre voi a avut zile din alea minunate, in care lucrurile au iesit perfect, pentru ca dup'aia.. bang! Sa va cada ceva in cap (nu la propriu, totusi) si sa va intoarca fericirea pe dos. Dar sa va zic ceva. E normal. Perfect normal. Desi cu siguranta ne-am dori sa nu mai avem parte de usi inchise in nas, de oameni nu tocmai draguti (zic sa fiu delicata si sa nu le zic altfel) si de momente neplacute ori nefericite.

But hey! That's life! Just as we know it. 

Ma rog.. Cum viata oricum ne da peste nas fix cand nu ne asteptam (desi cred ca ar trebui sa ii "prindem" miscarile la un moment dat..), macar sa facem si noi ceva si sa-i aratam ca nu ne lasam prea usor. At least that's what I do and it totally works for me :) Nu stiu si nici nu ma intereseaza cat de matur si intelept e asta din partea mea, dar a naibii sa fiu daca am sa stau sa bocesc cand lucrurile imi ies naspa! Am zis. I'm a fighter though, so let's fight, baby!! :D

Si in plus, sunt atatea lucruri de facut, atatia oameni care vor fi mai mult decat dispusi sa ne primeasca in viata lor..si atatea momente frumoase pe care sa le traim. De ce sa ne omoram atat cu toate problemele? Sa i le lasam vietii, iar noi sa trecem peste ele cu capul sus si cu un zambet care zice: "You are a bitch, but I am a bitch too. Just watch me!"

In alta ordine de idei, da, stiu, maine e Valentine's day. But hey, I'm a hater, I don't really believe in these things :)) Scriam anul trecut aici despre aceasta zi, intoxicata fiind de atata  asa-zisa "dragoste" si de toate manifestarile (cum de altfel se intampla si anul asta, no surprise!). In fine, in mintea mea si in lumea mea, dragostea s-ar manifesta un pic altfel.. Anyway, nu mi-am schimbat parerea, raman la ideile de anul trecut, desi poate acum as fi putin mai diplomata. Haha.

Si totusi, orice ati face, alegeti sa fiti fericiti. Unstoppable! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu