duminică, 24 martie 2013

Am invatat...


    In ultimul timp am invatat foarte multe lucruri importante in viata. Am invatat ca poti fi cu adevarat fericit doar daca faci lucrurile pe care le iubesti si doar traind asa cum vrei si cum iti place. Si odata ce ai descoperit care sunt acele lucruri care iti plac, ar trebui sa nu renunti la ele. Am invatat ca viata e scurta si de accea ar trebui sa o traim asa cum ne place, pentru ca facand lucrurile pe care le dorim, tot restul va veni de la sine: stima de sine, succesul, aprecierea.
    Am invatat ca oamenii nu sunt buni sau rai. Oamenii sunt si buni si rai. In acelasi timp. Toti putem fi buni in anumite situatii si rai in alte situatii. Dar asta depinde numai de noi, pentru ca e important sa stim cand sa ne oprim si sa alegem intre cele doua parti ale noastre.
    Am invatat ca trebuie intotdeauna sa ai o parere proprie, un cuvant de spus. Ca nu ar trebui sa ne temem de impresia pe care o vom crea si ca nu ar trebui sa ne pese de ceea ce cred ceilalti despre noi. Astea sunt detalii... Parerea pe care noi o avem despre propria persoana este cea mai importanta, pentru ca doar noi stim povestea care se afla in spatele a ceea ce am devenit. Si de cele mai multe ori povestea nu e frumoasa si roz, ci e trista si ascunde multa suferinta si multe momente dificile. Dar ceea ce conteaza cu adevarat este ce am invatat din acele experiente si cum ne-au transformat ele (sper ca in bine).
    Si am descoperit ca drumul cel mai sigur catre fericire este pur si simplu sa fii tu! Indiferent ce ai face si cine ai fi, indrazneste sa fii tu si ai curajul de a-ti asuma ceea ce esti, cu bune si cu rele!

"Toti trebuie sa fim pregatiti intr-un fel sau altul, sa trudim, sa suferim, sa murim. Iar cauza ta nu este mai putin nobila pentru ca nu bat tobele cand pleci catre zilnice batalii si multimea nu te aclama cand te intorci de la zilnica ta victorie sau infrangere."
                                                                     (Robert Louis Stevenson)

Curaj!      
Anca  :)

Un comentariu: