duminică, 30 noiembrie 2014

Ca să primeşti dragoste, trebuie întâi să o oferi tu!

Da, păi cam aşa e. Dacă vrem să primim dragoste, ar fi cazul în primul rând să învăţăm să o oferim. De ce? Simplu. Pentru că nu vom fi capabili să o acceptăm în viaţa noastră şi mai ales să o apreciem, dacă mai întâi nu ştim cum să o dăruim. Ne va speria şi pur şi simplu vom vrea să o luăm la fugă. (yeah, don't smile, experienţa vorbeşte din păcate :)) )

Suntem oameni şi facem greşeli. Tot timpul. Credem că vrem ceva, apoi ne dăm seama că de fapt vrem altceva. Şi ne răzgândim. Dar asta e ceva normal. Şi la fel de normal şi logic, ar trebui să învăţăm ceva din greşeli. Nu de alta, dar să nu le tot repetăm aşa, la nesfârşit.

Aşa şi cu dragostea. Avem pretenţia să o primim pe tavă, eventual cu o fundă mare şi roşie, totul de-a gata, şi asta doar pentru că...? Pentru că existăm? Da? NU! Greşit! Nu e aşa simplu. Ştiu, da. Noi ne-am dori, ar fi chiar fain, dar din păcate nu e aşa.

Aş propune să începem să lucrăm la asta mai mult. Să începem prin a oferi dragoste. Celor dragi, apropiaţi, familiei, prietenilor, persoanei iubite (dacă există una în viaţa noastră). Şi de ce nu, chiar şi celor pe care nu-i cunoaştem, dar cărora le putem oferi un zâmbet, o vorbă buna. Încercaţi măcar, nu vă costă nimic!Eu am început deja să fac asta.

Şi eu am greşit la un moment dat, crezând în mod stupid că mi se cuvine să primesc dragoste, pentru cât de minunată eram. Şi m-am înşelat amarnic, ca un copil naiv şi prost. A trecut ceva timp de-atunci, e-adevărat. A trecut timp şi până să învăţ ceva din asta. Dar am crescut şi am învăţat. Nu e uşor, nu a spus nimeni asta. Începutul e mai greu, apoi totul vine de la sine. Şi e un sentiment frumos. E frumos să dăruieşti fără să aştepţi ceva în schimb şi chiar dacă, poate, unii nu apreciază. Dar nu ne oprim. We keep going!

Unstoppable! :)


4 comentarii:

  1. super frumos .............si eu am trait pe pielea mea si acum doare rau .....sa mai incerc sa ii ofer iubire daca nu am accepta.o la momentul postrivit?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :) Eu cred ca trebuie sa invatam sa ne asumam sentimentele si pana la urma daca iubim, de ce sa pastram doar pentru noi iubirea aia? Cred ca iubirea exista pentru a fi oferita, fara a astepta ceva in schimb. Asta e idealul. Dar da, e destul de greu sa nu astepti nimic in schimb si mai ales..sa te gandesti ca poate o oferi in zadar..Doare, dar cred ca e mai trist sa nu iti dai voie sa iti exteriorizezi sentimentele. Spun asta dupa ce am testat..experienta proprie si trista, dar stii ceva? Nu regret nimic si daca as lua-o de la capat, as face la fel :)

      Ștergere