duminică, 30 noiembrie 2014

Cel mai original cadou: zăpadăăă!!!

Azi am primit zăpadă cadou. :)


Cum? Ah, o poveste tare drăguţă.
Nu m-am omorât niciodată după iarnă şi ger, dar anul ăsta, din motive necunoscute, m-a apucat un dor de zăpadă..inexplicabil. Deja simt atmosfera de Crăciun de vreo 2 săptămâni şi da, o ador! E perioada mea preferată, mi se pare cea mai veselă perioadă din an. Îmi plac toate luminiţele magice, îmi place să mă plimb în timp ce ninge, îmi place să fiu acasă, cu familia sau să mă întâlnesc cu cei mai dragi prieteni.

Am fost acasă la Piteşti weekendul ăsta. Frumoase zile, dar mi-a lipsit zăpada. Şi chiar dacă am cântat într-una "Let it snow, let it snow, let it snow!" (în ideea că poate vine ninsoarea si peste orăşelul meu), dorinţa nu mi s-a îndeplinit.

Dar am avut noroc. Probabil cândva, în trecut, am făcut o faptă suficient de bună încât astăzi să se îndure cineva de mine şi să-mi facă cadou zăpada mult-dorită. :)) Un prieten bun, pe care l-am tot sâcâit azi, mi-a făcut poza de mai sus şi mi-a trimis-o. Probabil ca să mă calmez şi să nu mai continuu aşa. :))

N-am apucat nici măcar sa-i mulţumesc cum trebuie, dar o să mă revanşez eu cumva. Şi încep aici:

"Mulţumesc mult, dragul meu, pentru cadoul frumos si mult-apreciat. Uite, vezi? Deja învăţ să apreciez :D You can be proud of me now. :) Şi..scuzeee pentru toate sâcâielile pe care le-ai îndurat azi şi pentru că uneori mă comport ca un copil (ştii deja că nu sunt chiar aşa, dar unele lucruri chiar îmi iau ochii! :D). Mulţumesc şi...mulţumesc!!"

Şi pe final vă las cu melodia care mi-a înveselit ultimele zile. Şi vă doresc să aveţi parte de surprize cât mai frumoase şi mai pe sufletul vostru!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu