luni, 24 decembrie 2012

Craciun

   
    Craciun...un cuvant magic. Un cuvant care imi exprima stralucire, fericire, liniste. 
    Personal, IUBESC Craciunul. Il iubesc pentru ca de Craciun, toate lucrurile imi par frumoase si toti oamenii imi par buni. Pentru ca lumea mea pare intr-o perfecta liniste si armonie. Si pentru ca imi e mai usor sa imi arat dragostea fata de cei dragi. Pentru ca pot sa petrec mai mult timp alaturi de familia mea, mai ales ca tanjesc dupa astfel de zile mai tot timpul. Pentru ca pot sa mananc prajituri, cozonac, sarmale si friptura pana ma satur (hahaha!mai ales prajituri) si sa ma bucur de ele. Pentru ca uit de griji si totul pare usor. Si in final... pentru ca daruiesc si  primesc cadouri frumoase.
    Si imi mai place ca de Craciun reiau legatura cu persoane cu care nu am mai vorbit de multa vreme, de care imi e dor si cu care imi face intotdeauna placere sa vorbesc.
    
     Craciunul e iubire.

Tandrete, Anca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu